Glad påsk!

hejhej!

Påskafton närmar sig! ska bli jättekul hos min kusin imrn!

Idag var jag på spinning med laget, vi cyklade i 45 minuter utan att stanna, det var jobbigt, men det var kul ;) Mamma fick även fyra gratis biljetter av hon i receptionen, så vi kanske vi åka dit igen snart´.
Idag träffade jag Jenny :D Äntligen! Vi två, Ellie, Lina och Anna Lu gick och köpte glass, då var det värsta full gubben som börja prata med oss. Jag var tvungen att vända mig bort för att han inte skulle se att jag skratta :P

Jag har faktiskt inte så mkt att berätta, hoppas abara att ni får en
GLAD PÅSK :D

/annis

nu har vi lagt in lite nya bok/film recensioner på bloggen. Kolla gärna :)
www.thinksis.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0