Gotland :D

hejhej!

Gissa vad, okej, nej det kanske inte går :P
Men, VI HAR KÖPT HUS PÅ GOTLAND! Två hus från våra kompisar som är där på alla lov, så ofta de kan. Jag kommer få de mest perfekta somrarna :D Det ligger i Ronehamn, ganska långt söderut. Det är så mysigt där, ååh gud vad jag längtar. :D

vi hade tittat på huset under en längre tid och mamma och pappa var nere och kollade på det, och en dag kom pappa hem och sa: Huset är borta från internet!
Jag: Va? Jag blev liksom helst panikslagen :P
Pappa: Jaa, någon måste ha köpt det.
Jag: Vaaaaa?
Pappa, Jaa, det är vi som köpt det!

Jag blev skitglad! Vi firade med chokladtårta :D

här kommer en bild från bryggan som ligger 3 minuter från huset typ :P



/annis :D

Kommentarer
Postat av: Christina

Grattis!! (fast jag visste redan:P)

Superkul

Kram<3

2009-04-16 @ 07:04:14
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0