Lovet är över

hejhej!

förlåt för dålig uppdatering, men det har varit lov och jag har inte orkat sitta så mkt vid datan. Nu är iaf lovet över, men det är som tur var bara två dagar till i skolan eftersom vi började på en onsdag. Jag ska lägga upp massa bilder från påskafton och från när våra kompisar Anna och Pontus var här.  Jag ska även försöka kortfatta alla dagar lite.

Måndag, jag väcks av att Lina drar av täcket av mig och filmar, jag får lite anfall och jagar henne runt hela huset ^^ Det ble en rolig film :P Jag är ändå snäll och fixar pannkakor till oss båda. Sedan åker vi över till vår kompis Julia och sover över där. Vi är uppe hela natten och hoppar studsmatta och lyssnar på musik.

Tisdag, vaknar hos Julia, äter supergod frukost och åker sedan hem vid lunch. Inget mer sp den dagen, är bara hemma och vilar. Sköööönt :)

Onsdag, Gör inget speciellt, bara hemma och soooftar (:

Torsdag, Även denna dag är jag bara hemma, är ute och har det riktigt skönt.

Fredag, spinning med fotbollslaget och sedan åker jag hem till JENNY :D

Lördag, påskafton. Vi åkte till våra kusiner inne i stan. Jättekul med god mat och efterrätt! Men eftersom man inte kan leta påskägg inne i stan så gör vi det istället hemma hos oss på söndagen.

Söndag, Jag får gå upp klockan åtta. Vi har nämnligen cup. 2-1 till oss i första matchen, 5-0 till oss i andra matchen och sedan 3-6 Sollentuna - AIK. Men vi är ändå vidare till slutspel :D
När jag kmr hem får jag byta om och sedan kommer släkten. Vi äter lunch/middagoch sedan letar vi påskägg. Jag och Lina busade lite och lade stenar i några av äggen, kul kul :D

Måndag, sluspelet för oss. 1-0 till oss mot BSK, 2-0 till oss mot Stuvsta och VI ÄR I FINAL :D Där möter vi Hammarby och vi förlorar tyvärr med 2-1. De fick inte röra bollen ofta, men de fick sina mål på kontringar. Men en 2:a plats är bra. Vi är inte vana att förlora så det var bara nyttigt ;P
Senare på kvällen kommer våra kompisar Anna och Pontus. Vi skrattar så himla mkt, gör videosar, hoppar studsmatta och leker parlamentet xD Vi hade jättekul!

Tisdag, sista dagen på lovet. Jag är hemma och tar det lugnt, och sedan blir det fotbollsträning på kvällen. Det blev ett jättebra lov!

Nu är bloggen igång igen, men än en gång måste jag tvinga er att titta in på www.thinksis.blogg.se Vi har lagt in nya recensioner, så är du osäker på vad du vill lä'sa eller se, titta in ;)

Haha, coolish bild jag gjorde ^^ Sanna blev avis :P



/annis

Kommentarer
Postat av: Sanna

hehe, så avis :)

2009-04-18 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0