påsklov :)

hejhej!

alla andra får påsklov imrn, fredag, men jag får det idag :)  Det är för att vi ska åka till Järvsö tidigt på morgonen. Men det blir inte så tidigt som det skulle, för Lina ska åka till skolan först och ha minnesstunden för Moa. Eftersom hon gick i deras klass, så ska de ha lite för sig själva.
Sedan blir jag borta till på söndag ;) Och den här veckan har varit föööör bra.
måndag - fotboll i stan. Bara två lektioner
tisdag - halvdag till 11.30
onsdag - fotboll hela dagen
torsdag - halvdag till 11.15
fredag - skola för alla andra, Järvsö för mig :)

Jag fick astmaanfall idag och det var så mkt värre än alla andra ggr. Jag föll ihop på marken, och kunde inte andas och var millimeter från att svimma. Och allt började med den äckliga brunsåsen vi skrattade åt :P  Jaja xd ....

Jag skriver mer ikväll innan jag åker :)
/annis

Kommentarer
Postat av: Christina

will miss you :)

Du får logga in DIREKT när du kommer hem xD

kram snäckan<33

2009-04-02 @ 15:13:23
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Mathilda

asså! jag fick damp på dig! att du glömde din jävla medecin :D jag fick jue panik oxå jag kunnde intye heller andas :S

2009-04-02 @ 15:14:43
URL: http://sommaarbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0