Volterra

hejhej!

har kommit hem från min kompis Julia. Vi sov över där och hade super kul, men imorse fick jag värsta chocken. Vi skulle göra frukost och då ser jag första sidan i dagens nyheter. Jordbävning i Italien! Det är verkligen hemskt, nästan 200 personer har hittats döda men tyvärr så det händer ju överallt, men sedan slog mig, Volterra. Och när jag sedan kollade vilka områden som var drabbade på kartan, så såg jag att Volterra var inom jordbävningens skala.  Om ngt hänt med klocktornet, så kommer jag nog att dö lite :P Det är ju - som christina sa - en symbol för New moon.
Jag ska verkligen hålla ögonen öppna och se om ngt hänt.




/annis

Kommentarer
Postat av: Mathilda

shit! nu blir till och me jag nervös för jag hade värsta bilden framför mig när hon slänger sig på honom ^^

2009-04-08 @ 18:53:25
URL: http://sommaarbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0