Cup

hejhej!

idag är det cup i upplands väsby och vi åker ditt med ett superlag!  det känns som om vi kan vinna allt, och det hoppas jag :D efter cupen ska jag hem till Jenny och sova där, för mamma och Pappa ska till Gotland och kolla på huset ;)  Jag hoppas att vi köper det!

CHRISTINA (W) KOMEMR DEN 17 JUNI! :D  så jag hinner träffa henne innan jag åker till Ängsholmen den 22!  äntligen!  :)  ganska kul att vara sytrarn och aldrig träffats :P  Men vi ska ha en twilightsleepover ;)


på söndag skulle vi (jag, jenny, christina, julia , frida och johanna) varit med varandra, men johanna är sjuk, så vi blir bara fem. men det blir nog bra ändå, vi ska göra ngt allihopa ngn annan gång när alla kan och är friska :)

/annis

jag, malin och clara i somras hemma hos emma :)

Kommentarer
Postat av: Christina

ooh kubb e så sjukt kul :) (bilden)

Du har inte berättat om Gotland,messa mig eller så MSNar vi ikväll ;)



Längtar som attans till 17 juni!



Ett ord: TWILIGHTSLEEPOVER<3333333333333

2009-03-28 @ 12:19:26
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Haha<33 kommer ihåg, vi hade skit kul! XDXD

Saknar diig!

2009-04-09 @ 12:18:04
URL: http://annergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0