trööött

Hejhej!

förlåt om min stavning blir konstig ny, men jag orkar inte ändra och jag är så himla trött så det smälelr om det. vi vann alla våra matcher, ochdärmed hela cupen. :D Vi mötte tyresö i finalen, där det blev 4-1. Efter en hel dag, med bara fotboll fram till halv nio var mina ben helt bedövade. efter det åkte jag hem till jenny och dushade fort i ett badrum som var helt  släckt ( earth hour) det var bara små ljus tända ;) sen hade vi jättemys med te och mackor och vi skrattade jätte mkt ^^ Sedan var vi lite barnsliga, vi låg och kolalde på anki och pytte och skrattade tills vi somnade :)

idag, söndag, vaknade vi nio, men det blev tio eftersom det har blivit sommartid och vi åt en god frukost. sedan kom christina M, johanna och frida (julia kunde inte :()  och vi hade så himla kul vi gjorde parodi av twilight med jennys videokamera och det blev väligt bra *host*  Nää, men det var jätte roligt att spela in.
sedan åkte frida och christina och jag jenny och johanna spelar lite spel, innan vi oxå åker hemmåt.

/annis
'

Kommentarer
Postat av: Christina

jag ska se den parodin :P

2009-03-29 @ 17:16:53
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Christina

tack för alla dina kommentarer på bloggen snäckan<33!

2009-03-29 @ 17:56:08
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0