Vi vann :D

hejhej!

idag vann klassen mot Hillekskolan med 5-3, grattis till oss :D  Det var trångt och skrikit, men vi får en litenbelöning , på onsdag blir det slutspel, i spångahallen på konstgräs + att vi spelar 7-manna :D  Det ska bli super duper kul!
just nu sitter jag och pluggar till so provet om afrika imrn. Hopaps att det kommer gå bra, jag känner mig rätt säker :)  jag och lina sitter även och pratar om lite småsaker :P

Lite twilight-news från christina:

Caius är hittad :P  Jag tycker att han är bra.
Känner igen honom, men kommer inte på vart jag sett honom:P



vad tycker du?

/annis

Kommentarer
Postat av: christina

AHH kom på var jag sett han,för d har jag ju!!!

Han har spelat i Sweeny Todd!!

:P

2009-03-30 @ 20:36:16
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0